A Bit of Vegas Glam
A Texas couple moved to Las Vegas to be closer to family, but their outdated kitchen and dining room just won't work for their themed dinner parties. Drew and Jonathan step in to turn their house into an entertainer's dream with a dose of Vegas glam.