The Honorable Dan Fielding Pt. 1
Dan ponders his future after being offered the opportunity of a lifetime. Abby can’t find time for her fiancé, Rand (Pete Holmes), and her heart lands her in some trouble. Olivia makes it a personal mission to help Gurgs pass the bailiff supervisor exam.