Cover the Camera and I’ll Talk
The Sheriff's Office in Virginia's Isle of Wight County discovers a double homicide involving an 80-year-old disabled grandmother. An undercover informant, a hidden handgun, and an unusual confession all lead to convictions in this cold-blooded crime.