Hard Seltzer
When Josh devises a formula for a profitable hard seltzer, he must convince Tickle and the Laws to contribute their valuable peach brandy to a risky enterprise. Mark and Digger attempt to turn a windfall of scuppernong grapes into Appalachian cognac.