Ramsay's Rooftop Restaurant Takeover
The stunning Los Angeles downtown skyline and a unique open air pop up is the setting for tonight's daunting challenge. Here the cooks are split into two teams and must cater an Michelin star evening meal for movers and shakers from across the city.