The Home Wrecker and the Nervous Wreck
Raydean drops a bombshell on Rick. Lacey confronts Antoine about cheating accusations. Kevin wants an answer from Tiffany. Chance puts his heart on the line. Indie is faced with a big decision. Branwin has a breakdown. Martel keeps a secret.