To Hang Up the Tennis Shoes
While Roberto and Sebas lay low after uncovering Carrasco's past, Martín's surgery coincides with Las Bravas' final match before the championship. Later, the players reconcile with Claudia, and Carrasco reveals the shocking mastermind behind his plan.