Whose Party Is It?
Kat loves Liz's idea for a get-to-know-you shop party, but the plan backfires when Liz over steps her bounds. Later, Kat tattoos rap superstar Soulja Boy, and Aubry struggles with her decision to remove her LA Ink tattoo.