18-Wheeler Terror
A man takes control of an 18-wheeler semi-truck and leads police on a deadly game of cat and mouse while holding his wife at knifepoint. In Michigan, US Marshals must bring in a suspect wanted for the cold-blooded murder of his girlfriend.