Surf's Up/Stupid Cupids/Brat Attack
Ami convinces Yumi to join her in a surfing competition. Then, when Ami and Yumi come to the conclusion that Kaz is lonely, they decide to give him a makeover. Also, Kaz books Ami and Yumi to play at a rich kid's birthday party.