Welcome to Hotel Henson
No body part is safe when host John Henson welcomes 12 Halloween hopefuls to Hotel Henson and asks them to create faces in pie. Then, it's "blood in blood out" as they impress judges Stephanie Boswell, Zac Young and Carla Hall with blood spatter cakes.