All-Stars in the Aisles
Guy Fieri pulls no punches when he challenges All-Star chefs Madison Cowan, Elizabeth Falkner, Aaron McCargo Jr. and Michael Psilakis to make an upscale dinner using the double whammy of frozen and canned foods.