Dracula Must Die/Short Tall Tales
Everyone's favorite O.G. (Original Ghoul) is back, but this time he's hunted by Lionel Van Helsing, the infamous vampire hunter. Then, Grim tells the tales of Paul Bunyan, Pecos Bill and John Henry in a way only he can.