A Dead Man Feels No Cold
As Gordon, Bullock and Barnes continue their search for Victor Fries, they are forced to look to his wife, Nora, for help. Meanwhile, Penguin is introduced to Hugo Strange, and Alfred reveals some crucial information to Bruce about his parents’ murderer.