Breakfast Bootcamp
It's the quarterfinals and the remaining entrepreneurs are faced with their hardest challenge yet: coming together as a single, dynamic team to take over the kitchen at Gordon Ramsay's Savoy Grill, one of the most iconic dining rooms in the world.