Molly's Fast Food Fun Day
Molly Yeh makes some fun and tasty Pan-Asian fast foods with a homespun edge! Molly starts her snack day with a savory Char Siu Sandwich and BEC Fried Rice before getting sweet with fish-shaped Chocolate Taiyaki and refreshing Strawberry Milk Tea.