The Art of Surprise
Giada De Laurentiis throws a surprise birthday party for a dear friend. Guests enjoy Lamb Chops with Mint and Pistachio Salsa Verde, Eggplant Parmesan Bites and more. Instead of a birthday cake, Giada makes PB and J Tiramisu.