A Kitchen Where Old Meets New
Paul and Helen make a kitchen that seamlessly integrates new units and vintage pieces for an antique-loving couple in Bristol, England. Meanwhile, in the grounds of Cotes Mill, Leicestershire, work gets underway on a project to create a secret garden.