What You Have Said in the Dark Will Be Heard in the Daylight
Misael faces the consequences of speaking out against his family's matriarch. A concerned neighbor works to prove Flordelis' adopted son Lucas' innocence. Flordelis endures national scrutiny as damning text messages surface.