Rustic Cabin to Contemporary Retreat
A family that survived a devastating house fire buys a home on the lake so they can enjoy their favorite spot year-round. However, the lack of space doesn't fit their needs, so they ask Dave and Jenny to completely overhaul the rustic cabin.