Season's Meetings
At the Scout Elves' Enchanted Cottage, Duff Goldman asks the teams to create an edible shelf for their own Scout Elf. To avoid elimination, the bottom teams must impress judges Kardea Brown and Ashley Holt with their memory-filled snow globe showpieces.