Bubble, Bubble, Ear's in Trouble!
Roger has a considerable growth on his shoulder that he calls his "second head." Jenna is a bubbly teenager with an even bigger bubble behind her ear. Susan is covered head to toe in bumps that get in the way of her everyday life.