Little Puppy, Big Heart
Khaleesi the golden retriever pup undergoes a life-saving procedure. Vet tech Blaire faces heartbreak over her beloved senior dog Zula, and during the global pandemic, Dr, Jeff and Hector ensure pets from an elderly community receive proper medical care.