Climb Every Mountain
After mastering Gabi's climbing wall, Doki proposes the team climb the world's highest mountain, Mount Everest in Nepal. But the weather is wildly changeable, the air is thin, and the climb is dangerous. Doki's overconfidence could cause disaster.