The Pantheon of Santa Paula
The Santa Paula Pantheon is one of the most famous cemeteries thanks to the extraordinary phenomenon of its naturally mummified bodies. Alberto and Víctor find the streets of the cemetery harbor tales of pained souls visitors claim to have encountered.