Money Can Buy Me Love: Stupid Is as Cupid Does
On Valentine's Day, Confucius and Joan pretend to be a couple to make Harriet jealous. Meanwhile, Abe fields dating advice from JFK, and Scudworth faces off with an old nemesis.