Lots of Plumbing
The Driven team restores one of the most offbeat builds ever -- the Bathtub Hot Rod. Built in 1969 from bathtubs and a toilet, the team updates the parts and drops in a new engine. Then it's off to the Yokohama Hot Rod Show in Japan, where it shocks fans.