"Diff'rent Folks, Same Strokes" or "The Hunger Pang Games"
Child Services is finally on to the Whorephanage and slaps them with a shutdown notice! But it's okay, because rich white Mr. Phil Drummond and his friends adopt all the orphans at once and whisk them off to a luxury high-rise in the sky.