The Bronx
In NYC's Bronx, Andrew samples otter soup and fresh coyote. From a local pork-slinging hero to Puerto Rican grandma-style gizzards to diving for dinner in Long Island Sound, Andrew uncovers the Bronx's strong, unique culture.