Clash of the Culinary Titans
The Kitchen's Sunny Anderson and Chopped's Ted Allen have Bobby Flay in their sights. Chef and grillmaster Victor Albisu takes on competition-junkie chef Eddie Tancredi, but who will have what it takes to face Bobby?