Make-A-Wish-Bike - Special
After winning the coveted "Favorite Wish Maker Award" from the Make-A-Wish Foundation, the guys decide to build a bike for the kids. Since it's Christmas time and the kids are coming to the shop, OCC leaves the bike on display.