Moving Toward The Future
Atz Sr., Bonnie, Atz Lee and Shane struggle to move a two-ton bridge, which will ensure crossing of glacial rivers and give crucial access to the head of the bay. Then, Otto and Charlotte fight a serious threat to their cattle.