I Don't Want to Die Today
Kilcher road is threatened by a dangerous flood and Otto must repair the vital road before it’s washed away. Eve struggles to homeschool her kids, Jane and August score big on a deep-sea fishing trip and Atz Sr. recovers from his surgery.