Who's the Wurst?
When Small Human rescues a budgie, it turns out “Chirpy” is a disgruntled bird who couldn’t get into PURST. Chirpy locks the team out of the station while he sets out to take all of Gordon’s Gadgets. He may be the wurst, but this team is PURST.