The Boy Who Didn't Know What Bi Meant
Cole finally stands up to Jen—but she's not backing down. Cortney's stunned by Usman's secret date. Colt thinks he's locked in, until a rival swoops in. Chantel connects with Joe. A sudden injury shakes the retreat—and could end one love story for good.