Shift 6: Risk Taking
Michael Symon and Esther Choi begin the most devious shift of all as the chefs earn points during each challenge. They'll be tested in cooking, strategy and much more as judge Maneet Chauhan decides their fate just two shifts shy of a massive pay day.