We're Back (The Weight Is Over)
Our favorite obese best friends are back! Vannessa reveals her post-surgery body while Meghan struggles with stalled weight loss. Ashely hopes to get surgery and makes journals to help stay on track, but it gets thrown in her face. Tina's house floods.