Padang - Gateway to Sumatra
Tobie dan Rinrin ke Padang, yang terkenal dengan makanan Indonesianya. Sementara di sana, mereka selami syurga dunia itu dan melampaui zon selesa untuk cari hidangan lazat macam Gulai Ikan Karang.