An Expensive Exit
Alison diberi empat bulan untuk merancang tingkat atas sebuah kondominium bandar, tetapi keadaan menjadi rumit apabila kod bandar memerlukan jalan keluar kedua. Akibatnya, projek itu mungkin jadi tak terkawal dengan penangguhan dan peningkatanperuntukan.