Work Hard and Play Harder
Senario yang kelakar dan penuh pengajaran berlaku di pelbagai tempat, menunjukkan secara langsung sisi unik kehidupan di Amerika. Sertai kami, sementara melihat hasil kerja keras dan keazaman yang membawa kejutan yang tidak disangka-sangka.