The Fight for Power
Di antara haiwan, terdapat banyak spesies, termasuk manusia, yang hidup dalam masyarakat yang kompleks dan berhierarki. Temui cara haiwan membentuk klan atau kumpulan dan terdapatnya pemimpin yang berkuasa membuat keputusan paling penting.