The Hitman’s Wife
Remaja Las Vegas Wendy Mazaros terselamat dari perdagangan seks dan berkahwin dengan bosnya yang lebih tua, Tom Hanley-namun mendapati dia terlibat dengan mafia dan mungkin pembunuh upahan. Nyawanya terancam ketika dia menjadi sasaran siasatan pembunuhan.