Hide or Seek
Jaclyn mengajak kawan-kawannya ke resort lain atas cadangan Valentin, tetapi kecewa dengan suasananya. Di atas kapal mewah, Piper meminta sokongan Lochlan sebelum berkongsi berita dengan keluarga. Rick berkongsi kisah lampaunya kepada Chelsea.