Sgt. Andrew Taylor
Dihantui kenangan pahit di Montana, Andrew memilih untuk hidup terpencil dengan rutin kerja tegar dan disiplin. Namun apabila dia bertemu seorang rakan tentera dan seorang penduduk Moron, takdir dia berubah sepenuhnya.