Di utara Itali, mereka menangani Ferrari analog terakhir, 348 yang sangat memerlukan perubahan tali sawat aci sesondol. Dengan Elvis mengendalikan mekanikal, Mike dedahkan beberapa penyelesaian jimat untuk bampar depan yang rosak dan roda stereng gantian.