Never Say Never
Ethan dan Olivia masih berselisih mengenai masa depan perkahwinan mereka, Kim merenungkan langkah seterusnya dengan Ken, dan Ethan melawat Kaherah dan mendedahkan berita besar kepada keluarganya. Olivia gusar dan mempersoalkan masa depannya.