Never Let Her Go
Seorang wanita muda yang jauh dari rumah mendapati dirinya semakin terasing daripada rakan dan keluarga. Apabila usaha pasangannya untuk mengawalnya semakin meningkat, dia mula menyedari pasangannya itu tidak akan berhenti.