Night at the Bunker
Batalion ke-87 berdepan keputusan sukar Avinoam berdepan soalan daripada polis tentera ketika tentera Syria menghampiri kubu mereka. Meni cuba memujuk kru kereta kebal untuk membantunya mendekati anaknya.