Philadelphia Weekend
Ketahui beberapa tempat makan yang unik di bandar Brotherly Love. Daripada tapas Sepanyol dan sandwic gaya Philly kepada masakan klasik Itali dan ayam goreng serta donat, anda akan berasa seolah-olah anda telah merasai pengalaman anda di seluruh dunia.