Perfect Moment
Bila Hawkodile mengaku cintanya pada Dr. Fox, Unikitty dan geng menjadi guru cinta untuk membantu dia meluahkan perasaanya. Malangnya, rancangan besar Unikitty untuk saat-saat sempurna merumitkan segala-galanya.